Links Inloggen
Naar begin van de pagina
Home

Zoeken in de bijbel

Oude Testament
Genesis
Exodus
Leviticus
Numeri
Deuteronomium
Jozua
Rechters
Ruth
1 Samuël
2 Samuël
1 Keunenks
2 Keunenks
1 Kronieken
2 Kronieken
Gebed van Manasse
Ezra
Nehemia
Tobit
Judit
Ester
1 Makkabeeërs
2 Makkabeeërs
Job
Psaalms
Spreuken
Predeker
t Hoog Laid van Laifde
Wieshaid
Wieshaid van Jezus Sirach
Jesaja
Jeremia
Kloaglaiden
Baruch
Braif van Jeremia
Ezechiël
Daniël
Aanvullens bie Daniël
Hosea
Joël
Amos
Obadja
Jona
Micha
Nahum
Habakuk
Sefanja
Haggai
Zacharia
Maleachi

Nieuwe Testament
t Evengelie volgens Matteüs
t Evengelie volgens Marcus
t Evengelie volgens Lucas
t Evengelie volgens Johannes
Handelingen van apostels
Braif aan Romaainen
Eerste braif aan Korintiërs
Twijde braif aan Korintiërs
Braif aan Galoaten
Braif aan Efezers
Braif aan Filippiërs
Braif aan Kolossers
Eerste braif aan Tessalonikers
Twijde braif aan Tessalonikers
Eerste braif aan Timoteüs
Twijde braif aan Timoteüs
Braif aan Titus
Braif aan Filemon
Braif aan Hebreeërs
Braif van Jakobus
Eerste braif van Petrus
Twijde braif van Petrus
Eerste braif van Johannes
Twijde braif van Johannes
Daarde braif van Johannes
Braif van Judas
Openboaren van Johannes

 
Eerste braif aan Korintiërs 01    02    03    04    05    06    07    08    09    10    11    12    13    14    15    16   

Eerste braif aan Korintiërs 07


01Nou kom ik aan dij punten tou doar ie mie over schreven hebben. n Man dut ter goud aan dat e gain omgang mit n vraauw het. 02Joa, mor as k reken, houveul of ter klongeld wordt, loat den elke man zien aigen vraauw mor hebben, en elke vraauw heur aigen man. 03En den mouten man en vraauw nkander geven, doar ze recht op hebben. 04n Vraauw is gain boas over heur aigen liggoam, mor heur man. Net zo min is man boas over zien liggoam, mor zien vraauw. 05Ie maggen nkander nait te kòrt kommen loaten. Of t mos al wezen dat ie t ter over ains worden dat veur n zetje te doun, om tied vrij te moaken veur beden en den weer bie nkander te kommen. Aans kon Soatan joe wel ais verlaaiden, omdat ie joe zo min inholden kinnen. 06Dat zeg ik, om joe in muit te kommen; nait om joe wat op te leggen. 07k Wol wel dat ale mensken net as ik wazzen. Mor elk het nou ainmoal zien aigen goave van God kregen, ain zus, aander zo. 08Tegen manlu dij nait traauwd binnen en tegen wedevraauwen zeg ik: ie doun der goud aan as ie blieven zo as ik. 09Mor as ze zok nait inholden kinnen, loat ze den mor traauwen. t Is ja beter te traauwen, as te vergoan van hetseghaid. 10 Wèl of traauwd binnen geef ik opdracht - of aigliek ik nait, mor de Heer: vraauw mag nait oftraauwen. 11 Is dat tóch gebeurd, den mout ze ongetraauwd blieven, of t mit heur man weer goudmoaken. Net zo min mag n man zien vraauw votsturen. 12 Tegen aandern zeg ik - de Heer nait: as n bruier n ongeleuvege vraauw het dij t wel best vindt, dat ze bie hom wonen blift, den mag e heur nait votsturen. 13 En as n (christen)vraauw n ongeleuvege man het en t is hom wel best dat e bie heur wonen blift, den mag ze heur man nait schaiten loaten. 14 Deur baand mit zien vraauw is ongeleuvege man ja haailegd. En net zo, ongeleuvege vraauw deur baand mit heur christenman. Aans zollen joen kinder ja nait zuverd wezen. Mor dat binnen ze wel! 15 Mor wil ongeleuvege oftraauwen, den mout e dat mor doun. n Christenman of n christenvraauw is in dit soort zoaken nait aan handen en vouten bonden. God het joe roupen in vree. 16 Ie kinnen ja nooit waiten, vraauw, of ie joen man nog ais redden zellen. En ie kinnen nooit waiten, man, of ie joen vraauw nog ais redden zellen. 17 Allain: elk mout levensweg aanholden dij de Heer hom toupaart het doar e laip, dou God hom raip. Zo schrief ik t in ale gemaintes veur. 18 Was ain besneden dou e roupen wer, den mout e t nait verhelpen loaten. Was ain nait besneden, den mout e zok nait besnieden loaten. 19 Besneden wezen zegt niks. Nait besneden wezen net zo min. t Onderholden van God zien geboden, dóár gaait t om! 20 Loat elk blieven wèl of e was dou God hom raip. 21 Was ie sloaf dou God joe raip? Schraab joe kop ter mor nait over. Mor kín ie ais vrijkommen, pak den mor laiver dij kaans. 22 n Sloaf dij in de Heer zien noam roupen is, is ja deur de Heer vrijloaten. En aansom: wèl as vrij man roupen is, is nou Christus zien sloaf. 23 Ie binnen ja kocht; en dat veur n hail bedrag! Nou mout ie gain sloaven van mensken worden. 24 Bruiers en zusters, loat elkenain nou e bie God heurt, blieven wat e was dou e roupen wer. 25 Veur wèl nog vrij wicht binnen, heb ik gain veurschrift van de Heer. Mor k wil joe wel zeggen hou of k ter zulm over denk, overtuugd as k bin, dat de Heer meedlieden mit mie had het om n traauwe knecht aan mie te kriegen. 26 Nou den: dizze stoat (dij van mie) liekt mie n goie, nou t ter op t heden zo spant. n Mensk het ter ja wil van, as e der zo veurstaait. 27 Zit ie aan n vraauw vaast? Perbaaier den nait van heur òf te kommen. Heb ie gain baand aan n vraauw? Zuik ter den gainent. 28 Mor of zol ie ook wel traauwen, den heb ie doar gain verkeerd aan doan. As n vrij wicht traauwt, den het zai doar ook gain verkeerd aan doan. Mor zokkent zellen t liggoamelk stoer kriegen. Dat wil ik joe nou juust bespoaren. 29 Dit is mien zeggen, bruiers en zusters: dizze tied let ons nait veul roemte. Veur t vervolg mouten wèl of n vraauw hebben, doun of haren ze gainent; 30 wèl reren, of reerden ze nait; wèl blied binnen, of wazzen ze nait blied; wèl wat kopen, of kregen ze t nait in handen; 31 wèl bruken wat of dizze wereld te baiden het, of zollen ze t nait opbruken. Wereld zo as dij nou raailt en zaailt, gaait ja verbie. 32 Ik wil geern dat ie gain zörgen hebben. Man dij nait traauwd is, prakkezaaiert over de Heer zien zoaken, hou of e de Heer t noar t zin moaken kin. 33 Mor man dij traauwd is, prakkezaaiert over zoaken van dag en deur, hou of e zien vraauw t noar t zin doun kin. 34 Net zo gaait ook n vraauw n aander kaant op as n wicht: wèl nait traauwd is, prakkezaaiert over de Heer zien zoaken; zai wil oet- en inwendeg veur de Heer ofzunderd wezen. Mor wèl traauwd is, prakkezaaiert over zoaken van dag en deur, hou of ze heur man t noar t zin doun kin.f + Wie kaizen hier veur aander handschriften as Nestle-Aland: zin lopt den beter en paast beter in t verband.f* 35 Mor ik zeg dit veur joen aigen bestwil, nait om joe n struup om haals te leggen. t Is mie der om te doun, dat ie (aan aine kaant) joen fersoun holden en (aan aander kaant) joe van joen dainst aan de Heer nait oflaaiden loaten. 36 As ain nou maint, dat e mit goud fersoun zien wicht dat nait aandoun kin, as zai meer as riep is en t ter toch van kommen mout, loat e den mor doun wat e wil. Hai dut ter gain verkeerd aan; loaten ze mor traauwen. 37 Mor wèl innerliek nait van zien stok te brengen is, gain drang het, zien lust onder bedwang het en in zien haart t besloet nomen het zien wicht maaid blieven te loaten, dij zel der goud aan doun (as e dat dut). 38 Nou den: wèl mit zien wicht traauwt, handelt goud, en wèl nait mit heur traauwt, handelt nog beter. 39 n Vraauw zit aan heur man vaast, zo laank as dij leeft. Mor as heur man oet tied kommen is, is zai vrij om te traauwen mit wèl of ze wil. As t mor n christen is. 40 Mor ze is beter òf as ze ongetraauwd blift. Teminnent, zo denk ik ter over. En ik dochde dat ik ook God zien Gaist in mie haar.